pomniejsz powiększ

INFORMATOR


URZĄD GMINY


GALERIA


JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE


JEDNOSTKI KULTURY


ORGANIZACJE POZARZĄDOWE


Linki

Biuletyn Informacji Publicznej Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Kujawsko-Pomorski Urząd Marszałkowski Starostwo Radziejów WKU Włocławek Dziennik Ustaw Monitor Polski ePUAP EBOI

Kalendarium

Dalidy
Juliusza

13

grudzien

PWŚCPSN
1    1 2 3
2 4 5 6 7 8 9 10
3 11 12 13 14 15 16 17
4 18 19 20 21 22 23 24
5 25 26 27 28 29 30 31

Dofinansowanie WFOŚIGW w Toruniu na unieszkodliwianie azbestu

wtorek, 05.12.2017 11:33

Realizując założenia „Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Dobre na lata 2012-2032”, Gmina Dobre propaguje działania zmierzające do unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest oraz ogranicza jego ilość na terenie gminy.

W roku 2017 udało się zdemontować, przetransportować i zutylizować na składowisku 61,312 Mg odpadów zawierających azbest, z łącznej powierzchni 3832,01 m2, odebranych od 30 właścicieli posesji z terenu gminy Dobre. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 29 797,63 zł brutto, z czego 70 % (tj. 20 858,34 zł) stanowiła dotacja, pozyskana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Pozostałe 30% wartości wykonanej usługi, sfinansowane zostało ze środków budżetu Gminy Dobre.

Dobre chęci i zaangażowanie mieszkańców, pomoc formalno – prawna Urzędu Gminy oraz wsparcie finansowe, płynące z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu umożliwiają stworzenie terenu bezpiecznego przyrodniczo, sprzyjającego lokalnej społeczności.

                                                                                                                                          Jacek Depta

Informacje o artykule

Zredagował(a): d.adamski
Data powstania: 05.12.2017 11:33
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 59

Podziel się

Drukuj Stworz PDF
Kierownictwo Numery kontaktowe Konta bankowe Poradnik Interesanta E-urząd Mapa serwisu